Wat zijn de voordelen van een loonlijst

 

 

 

Administratiekantoor IJsselstein

 

Belangrijk zijn ook de regels inzake kinderbijslag die moeten worden nageleefd en de uitkeringsoverzichten die moeten worden ontvangen en aan het systeem moeten worden toegevoegd.

Wat een loonadministratie nodig heeft zijn Formulier 16, Loonstrook, Schuldkwijtschelding en Formulier 14, Kinderbijslag Aanvulling op de periodieke overzichten van de werkgever.

Formulier 16 is van groot belang voor de berekening van de jaarlijkse toelagen voor het wereldinkomen volgens de nationale tarieven. De loonverklaring bevat de inhouding op het loon van de werknemer die niet aan belasting is onderworpen en het nettobedrag. De loonstrook wordt gebruikt om voor elke werknemer de toelage voor gemaakte kosten en het nettobedrag te bepalen.

Formulier 14 wordt gebruikt voor de berekening van de jaarlijkse kinderbijslag bovenop het berekende jaarlijkse uitkeringsmaximum. Het kind moet jonger zijn dan 16 jaar of jonger dan 21 jaar en moet dan worden aangegeven op formulier 16. Het formulier kan ook worden gebruikt in combinatie met de trust voor het doen van uitkeringsbetalingen. U moet dit formulier elk kwartaal afgeven.

Op het formulier van elke werknemer moeten zijn naam en de eventuele bijdrage van zijn eigen pensioen en andere uitkeringen om de werknemer in zijn redelijke kosten van levensonderhoud bij te staan, worden vermeld. Er is een bepaling die aangeeft dat bijdragen die gedurende een week worden betaald, niet belastbaar zijn voor het lopende belastingjaar.

Formulier 24,lled or delivered at any time and which includes details of any benefits paid to employees either by the employer throughout the entire business or by other means. Formulier 7CH en Formulier 7CH-E worden beide gebruikt om bijdragen te storten in een SMSF of Incorporation. Formulier 8-optie wordt gebruikt om een aanvulling op de registratie bij de Inland Revenue te maken.

Formulier 35, Betaling van belasting en andere bedragen, wordt gebruikt om bijdragen te doen. Er zij op gewezen dat een bijdrage niet aftrekbaar is voor het huidige of het toekomstige belastingjaar.

Formulier 1120 wordt gebruikt om geld van de werknemersrekening af te halen in de eerste week van het belastingjaar.

Formulier 39L is alleen van toepassing op zelfstandigen en wordt gebruikt om informatie te verstrekken over en melding te maken van ontvangen lonen, pensioenen, uitkeringen en toelagen of om betaalde bedragen vast te stellen.

Formulier 40 moet worden ingevuld wanneer de zelfstandige een uitkering ontvangt. Het moet worden ingevuld op of na de eerste dag van de week na het afsluiten van de handelsweek.

Formulier 41 moet worden ingevuld wanneer een schuldvordering wordt vastgesteld. Het moet worden ingevuld op of na de eerste dag van de week na de afsluiting van de handelsweek.

Formulier 39 moet worden ingevuld op of na de eerste dag van de week volgend op de weeksluiting, of moet opnieuw worden ingediend, vóór de eerste dag van de week volgend op de weeksluiting.

Er moeten inkomsten en andere aangiften worden ingediend en sommige daarvan worden vermeld in de instructies die bij de jaarlijkse aangifte van de onderneming worden gevoegd.

Een inkomsten- en dividendverklaring invullen is het formulier dat u moet invullen wanneer u een inkomstenbelastingaangifte indient. Deze verklaring geeft informatie met betrekking tot voorgaande belastingjaren.

Vul een zelfstandigenverklaring in. Dit is een gedetailleerder formulier voor kennis en inzicht in de inkomsten van zelfstandigen. De informatie in de verklaring omvat: salaris, kennisgeving en verrekening van loonbelasting en formulier P14 / 4 bij tewerkstelling in consolidatie.

Vul een jaarlijkse verklaring in waarin u het huidige jaarinkomen en de eventueel ontvangen uitkeringen vermeldt. U kunt een kopie bijvoegen van de vorm van de toekenning van het pensioen, de bonus of andere vergoedingen en ontvangen uitkeringen wanneer u later de informatie in de verklaring herziet.

Vul een verklaring in waarin de betaling van een werknemer die op het werk geheim is gebleven, de naam en het adres wordt vermeld van de gemachtigde die de belasting en het pensioen van de werknemer behandelt. Als u betalingen ontvangt uit een pensioenplan, moet u dat vermelden wanneer u de verklaring indient.

De aangifte moet alle onafhankelijke contractanten bevatten die worden betaald voor werk en of die in de rekeningen van de accountantsfirma opnemen.

De aangifte vereist openbaarmaking van door werknemers verstrekte informatie, voor zover die informatie relevant is voor de gecontroleerde onderneming, in de vorm van arbeidscontracten en -verklaringen.

In de aangifte moeten alle betalingen zijn opgenomen die in het contract van een werknemer zijn opgenomen. Indien werknemers deelnemen aan een fusie, een consolidatie, een pensioenregeling of een ander pensioenstelsel, moet dit op passende wijze aan de werknemer worden meegedeeld. Als het administratiekantoor een berekening van de pensioenaftrek voor werknemers eist, kunt u de berekening in de aangifte opnemen.

Wanneer een betaling buiten het kader van de overeenkomst vereist is als betaling van honoraria en kosten, moet u het bedrag vermelden zonder de rente of de kosten.

In geval van een vordering of geschil moet de aangifte of verklaring worden voltooid binnen 300 dagen na de datum van het bericht van vordering, of binnen 30 dagen na de datum van een beroep. Binnen 30 dagen na de datum van een geschil moet het accountantskantoor de verplichte rechter voor trage afhandeling om een herziening van een schriftelijk verslag verzoeken.

lees meer:

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.