Hoe te beginnen met coachen

Business coach

 

Iemand in een positie te hebben om de harde lessen die je moet leren om te groeien, door te komen, is ongetwijfeld de belangrijkste prestatie in het leven. Ik heb gezien wat echt een rol speelt in goede coaching en wat nooit echt de volle aandacht krijgt.

Er zijn drie algemene gebieden om te overwegen wanneer we iemand begeleiden.

In de eerste plaats moeten wij bij het doen van “het werk” dat wij in ons bedrijf doen, of bij het bereiken van enig resultaat van onze onderneming, onszelf van binnen en van buiten kennen en dit doen voor iedereen die wij dienen (systeem).Wat willen wij precies van het leven?

Ten tweede, in een situatie komen waarin we echt begrijpen waar we in geloven, wat we willen bereiken en wat we vervolgens willen doen. Dit is de sleutel tot half succes.

Ten derde moeten we ook weten wie niet. Hypothetisch gezien steek je misschien je hand op om begeleid te worden door een coach, je bent waarschijnlijk een geweldig individu en je probeert de geest die je drijft te dupliceren en je nieuw aangeleerde vaardigheden te navigeren naar je bedrijf op verschillende gebieden en met nieuwe partners. Je hebt gekregen wat en wie je werkelijk bent niet klaar voor de rest van de energie van vandaag. Je voelt je misschien onzeker, niet wetend hoe je doelbewust in kaart kunt brengen wat er nu voor jou uit deze coachingsessie gaat komen.

Dus het eerste van de drie ideeën: Neem de tijd om volledig te begrijpen wat je wilt bereiken in het leven, wat je ’s morgens wakker maakt en wie je werkelijk bent. Breng dan je innerlijke en uiterlijke leven in evenwicht met je gids.

Dan heb je een mentor nodig om je reis te begeleiden. Misschien is het een regelmatige uitstap om iemand dit zelf te zien doen en dan kan je een mentor vinden om een trage leerling te begeleiden.

Als uw bedrijf zijn potentieel niet waarmaakt, hebt u misschien een persoonlijke trainer nodig die met u en uw bedrijf samenwerkt.

Voor mij in mijn bedrijf werk ik elke dag naar hem toe. Ikzelf ben helemaal gericht op groei en het ontdekken van mijn ware ik. Zwakke punten ken ik van nature en met geborenheid. Ik krijg af en toe verzoeken van zakenmensen om mijn resultaten te evalueren en te reflecteren en niet voor verkoop en marketing, maar ik heb me er ook bij neergelegd dat inzichtelijk blijven voor mijn innerlijke zelf echt de tijd waard is omdat het noodzakelijk is voor de kwaliteit van mijn bedrijf.

Als ik zou willen dat een personal trainer mij zou helpen om mijn zaken veel beter onder controle te krijgen, zou ik eerst zelf het initiatief nemen. Ik zou dan met hem overleggen waar ik precies naar toe wil en wat mijn beperkingen zijn die ik moet leren om te komen waar ik echt naar toe wil.

We weten allemaal dat “waar je heen gaat” de weg is om er te komen, maar ik geloof dat het niet alleen daarom gaat, ik geloof dat “waar je bent aangekomen” veel belangrijker is.

Wat vraagt dit van u en uw bedrijf?

Je moet je werk benaderen in de ongelooflijk andere fase dat je dit doet. Je gaat geen winstoogmerk of productcreatie doen – je gaat creëren wat mensen willen kopen. Waarom? Ten eerste omdat uw mensen, en om eerlijk te zijn, de bus niet meer besturen. Je hebt je bedrijf opgebouwd tot het punt waar het je geld gaat opleveren. Je moet een exponentieel groeiende winst maken en de nette manier om dit te doen is om de marketeer te laten reageren op je aanbod.

Dit kan je geest echt kristalhelder maken over wat je echt aan het doen bent. Bijvoorbeeld, als je dit doet voor je bedrijf “heb” ik de tools om me bezig te houden met financiële diensten des te meer succes. Je hebt geen tien mensen nodig die honderden notities heen en weer lezen om veel geld te verdienen voor je bedrijf. U wilt slechts één persoon die uw notities leest. Dat is wat business coaching je zal leren. Het gaat niet alleen om het aansturen van mensen, het gaat om organisatie en processen zoals marketing dat is.

Het maakt niet uit wat je verdient, de “twee zaken blijven hetzelfde. Je bent aan het leren op je weg naar succes. U wilt nog steeds dat mensen het resultaat krijgen waar u naar op zoek bent, met de oplossing die u hen probeert te bieden – wat uw product of dienst ook is. Maar wat is de structuur om van u te kopen? Wat zijn de vaardigheden, tools en kennis? Wat is de ruimte voor groei?

Om deze vragen te beantwoorden moet je eerst al je bestaande leven onderzoeken. Misschien bent u vandaag heel goed in wat u doet, en misschien doet u dit vandaag niet voor het geld.

Om uw antwoorden op deze vragen te vinden, hebt u misschien een life coach nodig om u door een gestructureerde stemmingsjacht te loodsen. U begrijpt dat u moet optreden als de coach, niet als de trainer. Hoe wilt u uw tijd gebruiken? Hoe wil je gecoacht worden?

 

LEES MEER : 

Loopbaancoach Leiden

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *