Belastingcontrole van de IRS

Administratiekantoor Roosendaal

 

 

 

 

 

Het primaire doel van een IRS belastingcontrole heeft betrekking op de Office of Residential and Business Large Tax Consumer (R derivative) en test audit procedures. Afhankelijk van de aard van de belastingcontrole, kan de controle betrekking hebben op alles, van binnenlandse kwesties, tot het raadplegen van bereiders belastingbewustzijn en de indiening. Sommige audits hebben ook betrekking op gebieden zoals de indiening van loonbelasting en beloning van niet-werknemers. Ook worden bijna alle audits uitgevoerd per post, telefoon, internet of in persoon.

Een gemiddelde belastingcontrole door de Internal Revenue Service vindt gewoonlijk plaats wanneer een eerste belastingcontrole door de Internal Revenue Service betrekking heeft op zaken als: persoonlijke financiële overzichten, lopende aangiften, loonbelastingaangiften, bescheiden van derden, verkoopfacturen, bankdeposito’s, credit- en debetnota’s, belastingaangiften, en aanverwante bescheiden. Soms wordt een speciale audit uitgevoerd wegens omstandigheden, zoals: vertrouwelijk belastingadvies, tax shelter transacties, of heeft onopgeloste kwesties met kinderopvang aanbieders.

Anderzijds is de belastingdienst gebaseerd op meningen en wil hij tot een besluit komen op basis van onderzoek van bewijsmateriaal dat in de loop van de tijd is verzameld (ervaring met belastingcontrole). Anderzijds, als u vindt dat uw controle grondig is, moet de zolder op het eerste, tweede en derde niveau voldoende ruimte bieden voor zaken als vergunningen, huiszoekingen, indicatoren van mannelijke/vrouwelijke werknemers in uw zorg, belastingaangiften, en informatie in verband met uw werknemers. Dit is belangrijk omdat de administratie van uw belastingcontrole bepalend is voor het resultaat van uw controle.

Bij alle audits worden bepaalde verklaringen bewaard, zoals: voorgesteld aanvullend belastingcontroleprogramma van de IRS, onderzoek naar vermeend belastingbedrog, en, bij ernstiger audits, incassobesluiten en details over niet-opgegeven kasontvangsten en financiële activa. In life audits zullen betrekking hebben op uw viatical settlements, of andere inkomsten uit onroerend goed dat u verkocht heeft. Als u merkt dat de accountant informatie uit zijn verband rukt en valse verklaringen aflegt, is het belangrijk dat u het bericht van controle volgt telkens als het in de post valt. U wilt of moet niet dat de auditdetails u ontgaan.

Vóór de audit moet u zich ervan bewust zijn dat u een schriftelijk verslag moet hebben van elke keer dat de auditeur telefoneert of bij u aanklopt om eerdere dossiers voor de dienst te bekijken. U ontvangt een controlebericht met de details en wat de controleur zoekt. U krijgt dan de kans om te antwoorden of u kunt terugbellen en openhartig de problemen aangeven en uitleggen wat volgens u onjuist is. In de meeste gevallen zal de controleur van de Dienst u bij u thuis willen ontmoeten.

Gewoonlijk wordt de audit uitgevoerd door de agent van de Dienst of een controleur die bekend staat als een “re drip” gewoon door hunBeginLooks. Zodra de audit is uitgevoerd, zal een eerste brief van de Dienst worden verzonden met de details van uw audit. Indien u akkoord gaat met de audit, sturen zij een brief met de bevindingen, waarna zij per post met u zullen corresponderen over de volgende stap. U kunt uiteraard tegen de audit in beroep gaan als dit uw eerste audit is. Indien u niet instemt met de audit, kan de dienst de audit op elk moment stopzetten. Dit is een andere corporatienorm.

In de meeste gevallen mag uw vertegenwoordiger optreden als uw vertegenwoordiger bij uw controle en in het algemeen kan de accountant alleen spreken voor dit fiscale controle-initiatief. De samenvatting van de controle zal minder formeel zijn, hoewel formele verslagen worden verzonden. Typische vragen kunnen zijn: Waarom heeft u een groeiende achterstand op uw belastingen? Waarom hebt u de afgelopen drie jaar geen belastingaanslagen of belastingverklaringen kunnen overleggen? Hoe bent u aan deze financiële positie gekomen? Welke financiële documenten heeft u in het verleden bewaard?

Na de controle kan de dienst zo nodig belastingaangiften wijzigen en vrijstellingen van heffing verkrijgen. Zij zullen ook de betalingen van het (eventueel) verschuldigde bedrag evalueren en de nodige saldi aan de IRS overmaken. Bovendien kan de IRS het verschuldigde saldo innen door middel van een fiscaal pandrecht en beslaglegging op bankrekeningen of onroerend goed. Zij zullen al deze informatie beoordelen, met name voor zover deze betrekking heeft op uw financiële overzichten en financiële administratie.

U moet de normale auditverwachtingen leren kennen. Een audit is bedoeld om hun eigen versie van de jaarrekening in te dienen ter ondersteuning van hun diepgaande bevindingen. De dienst zal u vooraf vragen om formulieren, ontvangstbewijzen en andere documentatie die nodig is om de conclusie van de audit te staven.

De dienst zal uw ingediende aangiften, Schedule C-verklaringen en belastingaangiften van de afgelopen jaren bekijken om het eventueel verschuldigde saldo vast te stellen. U moet zich ervan bewust zijn dat de IRS een audit kan uitvoeren, zelfs zonder dat u inkomstenbelastingen hebt ingediend. Als u de kans op een audit wilt minimaliseren, wilt u proactief zijn in het bijhouden van een nauwkeurige administratie. Dit beschermt u tegen fouten van de IRS en kostbare boetes. U moet ook rekening houden met de records zijn in elektronisch formaat dat maakt het gemakkelijk voor de IRS om wiskundige fouten te identificeren, en om de werkelijke verschuldigde bedragen te ontcijferen.

lees meer:

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.